Welcome to the Jungle
In the Costa Rican rainforest, a glittering bee and a tiny ant begin their first day at work. To survive, they must quickly find out how they fit in.
In the rainforest of Latin America, two tiny, newly hatched bugs — a brilliant orchid bee and a leafcutter ant — strike out into a bewildering world. There are more bug species here than anywhere else on Earth, each with an important role to play. These two newbies must quickly figure out how to fit in and survive on their first day on the job.