TV-14Closed Captions
It's vets-to-the-rescue as Dr. Emily helps a cow give birth and Dr Brenda diagnoses a cat with hyper-thyroid. A young girl faces the difficult truth of the cycle of life when her chinchilla passes away, but with Doc's advice discovers she can love again with a new pet. And a vacationing couple find a kitten hiding in the wheelwell of their boat trailer.