101 Dalmatinere
Walt Disneys originale klassiker har sjarmert publikum i flere generasjoner med sine uimotståelige stjerner, en minneverdig historie og en herlig blanding av humor og eventyr. Cruella De Vil, Disneys mest utagerende skurk, hundenapper alle dalmatinervalpene i London, inkludert 15 fra familien til Pongo og Perdy, som må lede en heltemodig gjeng med dyr på en dramatisk jakt for å redde dem alle. Inneholder tobakkskildringer.