22 mot jorden
Før hendelsene i Pixars "Sjel" nekter 22 å reise ned til Jorden. Hun rekrutterer en gjeng med fem andre nye sjeler i et forsøk på et opprør. Det skal vise seg at aktivitetene til denne gjengen gir et overraskende resultat. 22 sin plan kan faktisk lede til en overraskende avsløring av meningen med livet.