A Spark Story
En dokumentarfilm som gir et eksklusivt og dyptgående innblikk i prosessen til Aphton Corbin ("Voksenliv") og Louis Gonzales ("Nona"), to filmskapere på Pixar Animation Studios, mens de tar ledelsen og jobber med å få sine personlige SparkShorts-visjoner på skjermen.
På Pixar Animation Studios får SparkShorts-filmskapere seks måneder og minimalt med ressurser til å sette sammen et team og lage en animert kortfilm. Ingen store regler gjelder. Filmskaperne drives av behovet sitt for å fortelle en historie og den smidige tilnærmingen for å gjøre det.