Aaron Carter: The Little Prince of Pop
ABC News tar et dypdykk inn i livet til popsanger Aaron Carter, som ble en bærebjelke tidlig på 2000-tallet, når han turnerte verden som en solo barneartist med hitlåter som "I want Candy", og ble gitt tittelen "Popens lille prins" av Michael Jackson. Noen år senere begynte Carter å slite med sin mentale helse – noe som kulminerte i hans død i 2022.
Aaron Carter: The Little Prince of Pop dykker dypt inn i livet til popsanger Aaron Carter. Carter ble en bærebjelke tidlig på 2000-tallets popscene, når han turnerte verden som en solo barneartist med hitlåter på listetoppene som "I want Candy", og ble gitt tittelen "Popens lille prins" av Michael Jackson. Bare noen år etter at han ble berømt begynte Carter en syklus av mental helse-problemer, opplevde kaos i familien og slet med avhengighet – noe som kulminerte i hans ubetimelige død i november 2022.