African Cats
Fra Disneynature, studioet som brakte deg "Earth" og "Oceans", kommer det episke eventyret "African Cats". Satt til et av de villeste stedene på jorden, hvor du vil oppleve det ekstraordinære eventyret om to familier mens de streber etter å gjøre et utemt land til sitt eget. Fantastiske bilder vil ta pusten fra deg når du kommer ansikt til ansikt med disse majestetiske kongene på savannen og deres sanne liv, kjærlighet og humor. Se familierelasjoner med kraften og majesteten i det ville dyrelivet, det er en spennende og fryktinngytende opplevelse som vil berøre hjertet ditt.