Aladdin
Disney presenterer en ny, spennende og livlig versjon av den animerte klassikeren Aladdin. Det gripende eventyret om den sjarmerende gategutten Aladdin, den modige og selvbestemte prinsessen Sjasmin og ånden Genie som kan være nøkkelen til deres framtid.