Aliens of the Deep
Regissøren James Cameron slår seg sammen med NASA-forskere for å utforske en undersjøisk fjellkjede det noen av planetens mest unike livsformer finnes i et utrolig undervannseventyr.
Dra på en unik reise med den Oscar-vinnende regissøren James Cameron i Aliens of the Deep, og se en annen verden. Dette utrolige undervannseventyret gir deg ekstraordinære glimt av utrolige skapninger som bor i en fremmed verden på havets største dyp. Kan disse fremmede livsformene gi oss hint om livet i verdensrommet? Det er en spennende utforskning du sent vil glemme.