Amerikansk Eid
Ameena, en muslimsk innvandrer fra Pakistan, våkner på eid og oppdager at hun må gå på skolen. Fordi hun er lei seg og har hjemlengsel, går hun i gang med å gjøre eid til en offentlig skoleferie. Mens hun holder på med dette, kommer hun i kontakt med storesøsteren sin igjen, og godtar sitt nye hjem, som også godtar henne.