Big Sharks Rule
Det er et hav fullt av kjemper. Sør-Afrika har en dramatisk, steinete kyst med spenningsstrømmer. Varmt, rikt og grumsete hav møtes og skaper et «haisenter», med nok mat til å brødfø de største. Gigantiske haier som hvithaien, tigerhaien, oksehaien, sandtigerhaien, og hvalhaien hersker i disse farvannene.