Blink
Når tre av barna deres blir diagnostisert med en uhelbredelig sykdom som fører til alvorlig synshemming, legger Pelletier-familien ut på en reise for å se verdens skjønnhet mens de fortsatt kan. Mens de opplever slående vakre steder og har enestående møter, sikrer kjærligheten deres, motstandskraften og den urokkelige følelsen av undring at en uviss fremtid ikke får definere nåtiden.