Brannmann hund
Hollywoods mest bortskjemte hund forsvinner under opptaket av en reklame og ender opp som maskoten til en lokal brannstasjon.
Rexxx, Hollywoods største hundestjerne forsvinner og blir motvillig adoptert av en ung gutt. Faren hans, brannsjefen på en utslitt stasjon, sier seg bare enig i adopsjonen hvis hans stridige sønn tar vare på hunden. De innser ikke at Rexxx ikke bare vil bringe dem nærmere hverandre, men også bringe svært nødvendig tro tilbake til brannstasjonen.