Brilliant Corners: Haiti
I Haiti utforsker Sam utover fattigdommen, fordyper seg i vodoo, politisk historie og miljøproblemer. Han surfer på Ginsu og fordyper seg i Cap Haitiens kultur, og reiser til Jacmel der han opplever karnevalet og lærer om lokale miljøutfordringer.