Bugged
Rødfjes sin fredelige morgenrutine med å vanne blomstene blir avbrutt når et insekt flyr opp til ansiktet hans. Han prøver å få insektet til å fjerne seg, til han endelig spruter vann på det. Han tror det virker, og er fornøyd, til han ser insektet på Stanleys statue dekket av vann og ikke i stand til å fly. Rødfjes får dårlig samvittighet, tørker av insektet og ser det fly vekk. Snart, mens han fortsatt vanner blomstene, kommer insektet tilbake, men denne gangen har det med venner.