Descendants
Tenåringssønnen til kongen og dronningen overtar tronen, og gir etterkommerne til Disneyskurkene en ny sjanse etter å ha vært fengslet på en øy. Etterkommerne får komme inn i kongeriket for å gå på skolen sammen med Disneyhelters etterkommere. Tenåringene står ovenfor et dilemma: Skal de følge i foreldrenes fotspor og gi skurkene makten, eller skal de redde kongeriket?