Evita
Evita er den fascinerende sanne historien om Eva Peron (Madonna) som hevet seg over en fattig barndom og en skandalefylt fortid for å bli utrolig velstående og berømt. På tross av mange kontroverser, forvandlet lidenskapen hennes en nasjon for alltid!