Fuglenes planet
Fra Nordpolen til isolerte øyer – fugler kan leve nesten hvor som helst. Hvordan klarer disse motstandsdyktige dyrene å overleve i så ulike miljøer? De har tilpasset seg til å bli tøffe og allsidige gjennom kroppen, fjærene, bevegelsene og sangen sin. På denne globale reisen i fuglenes verden blir vi bedre kjent med himmelens nomader.