Full-Court Miracle
Lamont Carr inspirerte denne åndfulle fortellingen om en afroamerikansk tidligere basketballstjerne som overtales av en gruppe jødiske skolegutter til å trene basketballaget deres. De studerer også historien om Judas og makkabeerne, og mener at han er en inkarnasjon av den jødiske helten. Betydningen av iherdighet, samarbeid, drømmer og tro vises på en rørende måte mens de trener mot kampen.