Gøy og Gammen
Denne fantastiske perlen glitrer ikke bare av sjarme, men er rik på historieskapende Disneyøyeblikk. Dette er den siste animerte fortellingen med Walt Disney som Mikke Mus' stemme, og den eneste filmen som har både Mikke Mus, Donald Duck, Langbein og Timmy Gresshoppe. I klassisk Disneytradisjon forteller Timmy to flotte historier: En om sirkusbjørnen Bongo, og "Mikke og bønnestengelen".