Get a Clue
Den tretten år gamle moteløven Lexy Gold er stolt av jobben sin som skolens sladrespaltist. Men hun kan ha snublet over århundrets sak når engelsklæreren, Mr. Walker, forsvinner.
Den tretten år gamle moteløven Lexy Gold (Lindsay Lohan) er stolt av jobben sin som skolens sladrespaltist. Men hun kan ha snublet over århundrets sak når engelsklæreren, Mr. Walker, forsvinner. Når etterforskningen blir farlig, må hun slå seg sammen med vennene for å finne ut hva som egentlig skjedde med Mr. Walker og redde ham før det er for sent.