God kjemi: Historien bak Elemental
I "God kjemi: Historien bak Elemental" tar Peter Sohn seerne med på en personlig reise gjennom inspirasjonen bak filmen. "Elemental"-regissøren følger foreldrenes fotspor fra Korea til New York, besøker farens tidligere dagligvarebutikk i Bronx og snakker om karrierevalget innen animasjon heller enn i familiebedriften.
Pixar-regissør Peter Sohn tar med seerne på en humoristisk personlig reise gjennom inspirasjonen bak Disney og Pixar sin langfilm "Elemental". "God kjemi: Historien bak Elemental" følger foreldrenes fotspor fra Korea til New York, besøker farens tidligere dagligvarebutikk i hjertet av Bronx og snakker om karrierevalget hans innen animasjon heller enn i familiebedriften. Dokumentaren er et lystig innblikk i de uventede innflytelsene som førte til skapelsen av komedieeventyret "Elemental".