Goofy and Wilbur
Langbein lanserte en serie med sine egne solo-tegnefilmer med denne oppfinnsomme kortfilmen som ser ham jobbe sammen med kjæle-gresshopperen sin, Wilbur, for å lure fisk inn i garnet sitt. Etter at han ikke innser faren Wilbur er i inntil det er for sent, går Langbein til aksjon for å prøve å redde vennen sin fra en usikker skjebne med en sulten frosk.