Guardians of the Galaxy Vol. 2
Med fantastisk bakgrunnsmusikk fortsetter Marvel Studios' Guardians of the Galaxy Vol. 2 teamets eventyr mens de løser mysteriet om hvem som er Peter Quills foreldre.