Here Comes the Sun: Pequenas Reflexiones Sobre Turismo De Sol Y Playa
Pandemiens inntog har fått ett av Spanias økonomiske fundament til å vakle: turismen. "Here Comes the Sun" gir en sosiologisk, urbanistisk, økologisk og kulturell analyse av oppkomsten og utviklingen av "sol- og strandturisme" på den valencianske Middelhavskysten.