Hot Shots 2
Charlie Sheen er tilbake som en tidligere rebellpilot som blir rekruttert for å redde amerikanske gisler – i tillegg til gislenes tidligere, ikke så suksessfulle redningsteam!
Tidligere rebellpilot Topper Harley (Charlie Sheen) blir nok en gang rekruttert til et hemmelig oppdrag. Denne gangen sender landets inkompetente president ham til Midtøsten for å redde amerikanske gisler og utallige menn som tidligere har blitt sendt for å redde dem. Han lengter etter sin tidligere elsker (Valeria Golino) i et buddhistisk tempel, men Topper klarer å ta seg sammen og legger ut på den lattermilde, actionfylte oppgaven.