India's Forgotten People
Deana Uppals dokumentar fra 2020, "India’s Forgotten People,", skildrer reisen til Gadia Lohar-samfunnet. En gang levde det høyt aktede håndverkere i området, men nå er det fattigdommen som rår. Dokumentaren fremhever deres kamper og samfunnsmessige marginalisering i det moderne India.