Innsiden ut 2
Disney og Pixars "Innsiden ut 2" tar oss med tilbake til hodet til Riley som nå har blitt tenåring, og hovedkvarteret må nå plutselig rives for å gi plass til noe helt uventet - nye følelser! Glede, Sorg, Sinne, Frykt og Avsky, som lenge har drevet en knirkefri operasjon, er ikke sikre på hva de skal føle når Angst, Ennui, Forlegenhet og Misunnelse dukker opp.
Disney og Pixars "Innsiden ut 2" tar oss med tilbake til hodet til Riley som nå har blitt tenåring, og hovedkvarteret må nå plutselig rives for å gi plass til noe helt uventet - nye følelser! Glede, Sorg, Sinne, Frykt og Avsky er ikke sikre på hva de skal føle når Angst dukker opp. Og det ser ut til at hun ikke er alene. Maya Hawke låner stemmen til Angst sammen med Amy Poehler som er stemmen til Glede, og de får selskap av Lewis Black, Phyllis Smith, Tony Hale, Liza Lapira, Ayo Edebiri, Adèle Exarchopoulos, Paul Walter Hauser, Kensington Tallman, Lilimar, Diane Lane, Kyle MacLachlan, Sumayyah Nuriddin-Green, Grace Lu og Yvette Nicole Brown. "Innsiden ut 2" er regissert av Kelsey Mann og produsert av Mark Nielsen med manus av Meg LeFauve og Dave Holstein, og med filmmusikk av Andrea Datzman.