Iwájú: A Day Ahead
"Iwájú: A Day Ahead" er filmet på tre kontinenter og forteller historien til grunnleggerne av det panafrikanske tegneserieselskapet Kugali, som fikk oppfylt drømmen om å lage en original animasjonsserie sammen med Walt Disney Animation Studios. Laget av ABC News Studios og Walt Disney Animation Studios.
Dokumentaren "Iwájú: A Day Ahead" er filmet på tre kontinenter og forteller historien til grunnleggerne av det panafrikanske tegneserieselskapet Kugali, som oppfylte drømmen om å skape en original animasjonsserie sammen med Walt Disney Animation Studios. Denne dokumentaren er laget av ABC News Studios og teamet fra Walt Disney Animation Studios som ga deg "Into the Unknown: Making Frozen 2", og viser at alt er mulig når talent får en sjanse.