Tom Cruise og Cameron Diaz spiller i denne spennende historien om en småbyjente som håper hun har truffet drømmemannen, for bare å finne ut at den mystiske fremmede er en spion på flukt!
Tom Cruise og Cameron Diaz spiller i denne actionfylte og spennende historien som vil holde deg på kanten av setet. Når en småbyjente ved navn June (Diaz) møter en mystisk fremmed, (Cruise) tror hun at hun har funnet drømmemannen. Men ikke bare oppdager hun at han er en superspion på flukt, hun blir kastet inn i en skummel katt og mus-jakt som går over hele kloden!