Kristoffer Robin og Ole Brumm
Hundremeterskogen er forlatt, og honningkrukken er tom. Ole Brumm åpner en magisk dør til London for å gjenforenes med sin gamle venn, Kristoffer Robin, som nå er voksen. Men den voksne Kristoffer Robin har egne utfordringer, så det er opp til hans gamle venner og hans nye familie å minne ham på hvordan man ler, og at det å ikke gjøre noe kan være det beste man kan gjøre.