La Luna
La Luna er den tidløse fabelen om en ung gutt som blir voksen under veldig merkelige omstendigheter. I kveld er første gang pappa og bestefar tar ham med på jobb, i en gammel trebåt langt ute på havet, og uten land i syne stopper de og venter. En stor overraskelse venter gutten når han oppdager familiens uvanlige jobb. Burde han følge farens eller bestefarens eksempel? Vil han finne sin egen vei mellom deres ulike meninger og lange tradisjoner?