Lang Lang Plays Disney
Den verdenskjente pianisten Lang Lang og Disneys mest ikoniske musikk kommer sammen i denne eksklusive konserten i Royal Albert Hall. Gjennom fremførelser og dokumentariske innslag åpner filmen et intimt vindu inn til Lang Langs ekstraordinære musikalske reise og hans kjærlighet for Disney siden barndommen i Kina.
Denne eksklusive konserten i Royal Albert Hall, Lang Lang Plays Disney, er en uovertruffen musikalsk og visuell godbit som viser unike arrangementer av Disneys mest populære sanger. Den gir også innblikk i livet til den verdenskjente pianisten Lang Lang. Gjennom fremførelser og dokumentariske innslag åpner filmen et intimt vindu inn til Lang Langs ekstraordinære musikalske reise og hans kjærlighet for Disney siden barndommen i Kina. Sammen med Londons Royal Philharmonic Orchestra inviterer Lang Lang publikum til å nyte Disney-klassikere som "Let It Go", "We Don't Talk About Bruno", "You'll Be in My Heart" med den engelske plateartisten Alfie Boe, "When You Wish Upon a Star" med Gina Alice Redlinger og mer.