Langbein som turner
Langbein hanker inn hjelp fra en instruksjonsplate og gymutstyr i et forsøk på å komme i form, ved hjelp av noen håndvekter, stenger for armhevinger og kabelforlengere. I prosessen ødelegger han gulvet, blir kastet rundt i rommet og faller ut av vinduet, før han ender opp fornøyd bak plakaten av den muskuløse mannen han ønsket å bli.