Lilo & Stitch
Gjør deg klar til å krasjlande på jorden med Stitch, et genetisk eksperiment fra en fjern planet. Mens han skaper kaos på Hawaii, blir han adoptert av en selvstendig liten jente kalt Lilo, og sammen lærer de betydningen av lojalitet, vennskap og "’ohana", det hawaiianske ordet for familie.