Maggie Simpson in “The Force Awakens from its Nap”
I en barnehage langt, langt borte… men stadig i Springfield, er Maggie på en episk søken etter sin stjålne smokk. Under eventyret i denne kortfilmen som feirer Star Wars-galaksen, stilles hun overfor unge padwaner, Sith-herrer, kjente droider, opprørske avskum og en endelig kamp mot den mørke siden.