Plutos genser
Minni Mus strikker en genser til Pluto. Når hun tar den på ham, gjør Pluto alt han kan for å få den av seg. Genseren blir våt, og den krymper. Etter at Minni ser hva som har skjedd med genseren, blir hun lei seg, men innser at den er perfekt for rampete Figaro.