Purl
Et ærlig garnnøste ved navn Ulla får jobb hos et hekstisk, høyenergisk og mannsdominert firma. Ting begynner å rakne når hun forsøker å passe inn i den sammenvevde gruppen. Ulla må bestemme seg for hvor langt hun er villig til å gå for å få aksepten hun søker, og til syvende og sist er det verdt det?