Robin Hood
For lenge siden, i et land langt borte, forteller legenden en enestående historie om mot og vennskap. Heltemodige Robin Hood — sammen med sin lojale kompanjong Lille John og de lystige menn— kommer opp med den ene morsomme og dristige gjerningen etter den andre for å lure grådige prins John og bringe glede til beboerne i Sherwood-skogen.