Runaway Bride
Ike Graham, en kynisk skribent for en storbyavis, er ivrig etter å skrive om en bryllupsflykter fra småbyen, Maggie Carpenter. Jo mer Ike finner ut om lettskremte Maggie, jo mer forelsker han seg.
Ike Graham (Richard Gere) er en skribent i en storbyavis som lager bråk med en lite smigrende artikkel om Maggie Carpenter (Julia Roberts), en kvinne fra småbyen hvis rykte for å etterlate menn ved alteret har gjort henne til en lokal legende. Men når Ike planlegger å bevise at han hadde rett og Maggie planlegger å bli skuls med Ike, forventer ingen av dem det som skjer når de møtes.