Sharkatraz
De verste av de verste ble sendt til Alcatraz, også kjent som "The Rock". Alle ville rømme, men den største hindringen deres var ikke gitter, piggtråd eller vakter: Det var haier. Alcatraz ligger midt i et område som kalles Den røde trekanten, og vannet der er hjemmet til en rekke farlige haiarter, deriblant den fryktede hvithaien.