Skjønnheten og Udyret (1991) Sing-Along
Syng med på alle sangene i Walt Disney Animation Studios' "Skjønnheten og udyret". Sing-along-versjonen av filmen har teksten på skjermen mens du ser favorittnumrene dine. Kun tilgjengelig på engelsk.