Skjønnheten og Udyret: Den fortryllende julen
Feir julen med denne uimotståelige filmen. Fru Potts forteller nok en historie om en jul som nesten ikke var, takket være den slu komponisten Forte, som vil holde Skjønnheten og Udyret fra hverandre for evig. Det fortryllende eventyret inneholder flotte sanger, trollbindende visuelle effekter og evige temaer som håp, vennskap og kjærlighet.