Snipp og Snapp - Redningspatruljen
Snipp og Snapp bor blant tegneserie-figurer og mennesker i dagens Los Angeles, men livene deres er ganske annerledes nå. Det har gått flere tiår siden deres suksessrike TV-serie ble kansellert, og de tidligere vennene har gått hver til sitt, men når en tidligere kollega forsvinner på mystisk vis, må de ta på seg detektiv-personlighetene fra Redningspatruljen for å redde vennen sin.
I dette comebacket etter 30 år av ”Snipp og Snapp - Redningspatruljen” møter vi igjen de tidligere TV-stjernene fra Disney Ettermiddag i dagens Los Angeles. I denne hybride live-action/CG-animerte actionkomedien lever Snipp og Snapp blant tegneserie-figurer og mennesker i dagens Los Angeles, men livene deres er ganske annerledes nå. Det har gått flere tiår siden deres suksessrike TV-serie ble kansellert, og Snipp (med stemmen til John Mulaney) har gitt etter for et liv i forstaden som forsikringsselger. Snapp (med stemmen til Andy Sandberg) har i mellomtiden gjennomgått en CGI-operasjon og jobber på nostalgimesser, desperat etter å gjenoppleve sine tidligere glansdager. Når en tidligere kollega forsvinner på mystisk vis, må Snipp og Snapp reparere sitt ødelagte vennskap og ta på seg detektiv-personlighetene sine fra Redningspatruljen igjen for å redde vennen sin.