Something's Coming: West Side Story - A Special Edition of 20/20
Et blikk inn i filmen. Med intervjuer og diskusjoner av medlemmene av rollebesetningen og mannskapet, Puertorikanske skuespillere, artister og journalister om rollen denne historien har hatt i livene deres.