Spøkelset
Tolv år gamle Clarice Cheung føler seg usynlig, særlig ved siden av storesøsteren Naomi. Men når det oppstår en krangel ved middagsbordet, vekker det et spøkelse som tar over familien, en for en. Nå må Clarice og Naomi jobbe sammen for å stanse det mektige spøkelset, før familien blir ødelagt for alltid.