Star Wars: The Last Jedi (Episode VIII)
I Star Wars: The Last Jedi fortsetter Skywalker-sagaen når heltene fra Star Wars: The Force Awakens slår seg sammen med de galaktiske legendene i et episk eventyr for å avdekke nye mysterier om Kraften og sjokkerende avsløringer om fortiden.