The Barn Dance
Minni Mus må velge mellom to dansepartnere når klossete Mikke konkurrerer med den mer erfarne Pete for gleden av å være sammen med henne. Mikke bruker ballonger for å gjøre seg selv lettere på føttene, men blir tatt og ender opp med å tape.