The Bob's Burgers Movie
En sprukket vannledning lager et synkehull rett foran Bob's Burgers og ødelegger Belchernes plan om en vellykket sommer. Mens Bob og Linda sliter med å holde bedriften gående, prøver barna å løse et mysterium som kan redde familiens restaurant. Mens farene kommer i fleng, hjelper underdogene hverandre og kjemper for å komme tilbake bak disken.