The Eyes of Tammy Faye
THE EYES OF TAMMY FAYE handler om tv-evangelisten Tammy Faye Bakkers (Jessica Chastain) ekstraordinære vekst, fall og comeback. På 1970- og 80-tallet skapte Tammy Faye og ektemannen Jim Bakker (Andrew Garfield) et blomstrende religiøst kringkastingsselskap og en temapark før rivaler, økonomiske misligheter og skandaler la imperiet i grus.